Friday 15 May 2009

De ce mancam la KFC,McDonald’s?

Tot timpul m-am intrebat de ce ma duc la brandurile astea sa mananc. Si uitandu-ma in jur(nu va injur…) am vazut ca dependenti de aceste nume, sau de produsele lor sunt in numar mare… Teoretic nu ai nici un motiv sa mergi acolo! Imi spuneam mereu… Si totusi mergeam si inca mai merg.
Am stat eu umpic asa si am zis nu se mai poate! STOP! Dar ce, m-am ascultat? De cate ori treceam pe acolo eram parca teleghidat. Degeaba ma autopedepseam in zilele urmatoare tot acolo ma gaseam. Pffff. Ce-i de facut zic? Pai sa gasim motivul pentru care ar trebui sa ma las sau,tot aia , motivul pentru care sa nu merg.
Pai argumente “pro”:
- E buna mancarea si mirosul dinprejurul fasfood-urilor e ca o ispita. Acum nu e verificat dar cred ca nu intamplator miroase de la cel putin 300 m a mancare imprejurul plaselor de paienjeni(care atrag mustele de oameni).
- Este mancarea buna… ma rog discutabil. Cartofii nu sunt nesanatosi decat in momentul in care sunt crescuti in conditii naturale fara sa fie fortati si sunt prajiti O SINGURA DATA in ulei. Pai da uleiul este o grasime care se satureaza si deuneaza organismului. Si carnea de pui ar fii grozava dar …. Reteta KFC nu e completa fara cel mai mare container de grasimi si colesterol care este pielea de gaina .
- Locurile sunt curate si dotate modern.
- Oamenii care lucreaza acolo sunt aparent fericitii si te servesc amabili, cu respect chiar daca sunt obositi(nu insist).
- Nu in ultimul rand e la moda. Pai da… ce face turma tu sa nu faci? Vrei sa ramai in urma cu moda? Astazi totul se poarta la moda. Esti in pas cu moda? Daca nu esti la moda esti taran. Si daca esti taran asta ar trebui sa te jigneasca. Ma rog pe mine nu ma jigneste ca ma face lumea taran. Toti au fost odata, si daca nu au fost ei au fost strabunii lor. Nimeni nu e din nascare orasean.
-
Argumente impotriva:

Va las pe voi sa gasiti argumente “pro” impotriva. Sunt destule si la un mic brainstorming se strang suficiente sa te faca cel putin sa te gandesti de doua ori inainte sa revii in magazinele “supermarket” ale mancarii la minut.
Pai sa zic si eu unul si suficient. Mancarea clar nu este sanatoasa. Toata lumea stie ca puii, porcii si, ma rog, bovinele sunt crescute fortat cu proteine provenite de la ecarisaj + furaje modificate genetic sau cu ingrasaminte azotate. De cartofi si chifle nu mai zic ca sunt refrigerate. Cartofii chiar nu sunt cartofi ci paste din fost cartofi macinati, pudra de faina din soia, porumb si f multi emulsificatori si conservanti (E-uri). Sa nu mai aducem aminte de preturi ca lesinam.
Toate astea duc foarte usor la obezitate. Zic asta pentru ca am avut si eu chiar eu 95 de kg. Nu pentru ca sunt un porc sedentarist ci pentru ca pur si simplu jobul nu ma mai lasa sa fac miscare. Chiar eu imi fac de mancare si o fac din placerea de a gati deci nu e vorba de lene. Doar ca asa faceam. De bitong poate.

Slava Domnului ca acum mi-am revenit si am 78 kg si nu mai mananc pe fuga si in pripa. Fac si multa miscare ceea ce va doresc si voua.
Cu respect, Link.

No comments:

Post a Comment

Comment