Friday 5 June 2009

Cine castiga alegerile? :-? :-/ ':)

V-ati intrebat vreodata cine va castiga aceste alegeri? Cum care alegeri? Nu va faceti ca nu intelegeti… nici eu nu prea eram lamurit. Dar am ajuns la o concluzie. Va relatez faptele si apoi tragem o concluzie impreuna.
Bunaoara eram prin Bucuresti. Bineinteles ca eram in plina campanie IEUROparlamentara si m-am hotarat, agasat fiind ce cei ce impart flyere, sa ma documentez de la oamenii cu corturile colorate in ce mare lucru ma aflu si cum pot sa ies. Am impresia ca ma cufundam pe zi ce trecea si mai mult in acel mare ceva si nu reuseam sa-mi dau seama in ce anume ma scufundam. Pai ma scufundam in necunoastere, asta am aflat mai tarziu … pai da mai! Mi-au zis toti de la corturile PDL, PNL si PSD. Fara ei viata mea era o taina suprema. Ce mi-au zis? Poveste lunga… hai sa va dau un exemplu:

Corturi Colorate: - Domnule stati putin sa va informam cu privire la …
Omul fara Cort (eu): - Ce anume? Sunt destul de infirmat.
CC: A deci stiti de euro …
OfC: Da stiu… Moneda, tara, continental, institutia, ma rog mitul ce anume sa stiu despre euro?
CC: Nu domnule, despre alegeri.
OfC: Imi cer iertare, dar nu stiu despre alegeri.
CC: Pai cum sa nu stiti? Sunt foarte importante.
OfC: Ma rog .. pentru cine?
CC: Pentru dumneavoastra…
OfC: Oare? De ce? …
CC: Cum de ce pai se aleg parlamentarii europeni. Si noi avem cativa reprezentanti de ales.
OfC: Si noi pe cine sa alegem?
CC: Pe EBA!
OfC: Pe EBA? Asta parca era un numar de masina. Ce masina politica avem noi de putem influenta Europa? De cate ori Romania a avut de zis ceva in Europa? Vreau un exemplu!
CC: Nu cunosc, da poate stiu cei de la cortul galben, cel alaturat.
OfC: Stiti dumneavoastra?
CC: Nu domne eu sunt aici sa impart flyere sa fac un ban.
OfC: Pai va dau eu banii astia. Plecati?
CC: Nu plec domnule ca nu-mi strica si astia si aia de la dvs.
OfC: Dar nu e mai bine sa muncesti nu sa capeti banii astia? Ca nici eu nu-I fur. Ii produc, dar nu la usa cortului ci la sapa. “La sapat nu la intins mana!”.

Si am plecat … Am plecat lamurit. Nu la asta ma refeream. Nu la alegerile astea avem de patimit.
Dar la care?
Cum “Care?”?
Alea prezidentiale bai!!!

Da ma …
Ai dreptate.
Astea-s miezu.
Trebuie sa mergem la vot!
Asa e … si cu cine votam?
Cum cu cine?
Cu cel mai putin hot, ca toti sunt hoti.
Asta-I buna, cum sa votez cu un hot. “Cine fura azi un bou maine va fura un ou” sau vice versa? Ma rog hai sa votam. Pe cine?
Pai sa o luam anal,Izand situatia.
Altfel nu merge?
Nu, numai anal,Izand…
Bine. Da-ti drumul.
Pe cine? Pe cine sa nominalizam?
Pe Geoana. E tare omul, a fost ambassador atatia ani, stie smecheria, poate e si el spion ca nea Nelu si face ceva bine.
Da dar e cam prostanac. Si pe deasupra e spart din mai multe parti. Sa i-o dam si noi acum? Nu e cam mult?
Pai de ce crezi ca e satul?
Pai stim sigur ca are lupte politice interne, si ca a facut compromisuri cu BaSeScul’ Traian. Si mai mult de asta i-a murit modelul in viata, taticul sau. Dumnezeu sa-l ierte. Avea 81 de ani si s-a stins mai tanar decat e Geoana, care pare de 100 acum de la stress.
Ok hai sa-l punem pe BaSeScul’ Traian.
Cum sa-l, sa i-o punem?
Pai i-o punem, stampila pe poza sexi de pe buletin, buletinul de vot.
Dar participa?
Da ma... Cum foc nu? Doar l-au ginit astia de la trustul lu’ Adevarul ca are strategii de donsoare de troruar.
Pfff alti 4 ani cu super BaSeScul’ ala?
Nu 4 ma!!! 5 ...
Doamne, nu mai il vreau, hai pe Antonescu.
Da ma ai dreptate ca asta a fost ministru, si stie ce face ca a fost al culturii deci s-a cultivat el... numai ca nu stie franceza soi engleza, pentru ce-i trebuie?
Auzi? Mie nu-mi place de fata lui, pare asa cam fals, te pacaleste si sa razgandeste imediat. Daca se aliaza cu BaSescul’ ala?
Nu stiu. Nu mai avem Optiuni.
Pe Vanadium Tudor si Gheorghe Berbecali?
NU!
Dar pe cine ma?
Pe tine ! Candidezi?
Sa ne votam pe mine?
Da ma sa te votam pe tine!
CANDIDEZI? VREI SA FACI CEVA PENTRU ROMANIA?
Da, dar trebuie sa vreau!
Si de ce nu vrei?
De smecher, si de lene, si de prost ce sunt, si de blonda, si de fotomodel cu buzele strambe, si de ce sa candidez daca am Range Rover Sport si maine poate ma lasa tati sa fiu independenta si sa fiu europarlamentara apolitica?
Da cine esti tu? EBA cumva?
Poate, uita-te injur. Nu, nu m-ai inteles, nu te injur! Uita-te bine injur!!!!!!!! Ca sa-ar putea s-o iei anal'izand situatia urat de tot ...

PS: R: Tot ei ... "If you can beat them, join them"

Cu respect,
Link

No comments:

Post a Comment

Comment