Wednesday 27 May 2009

EBA - cea cu buze mulante

Sunt scarbit de tuta asta. Nici nu vreau sa mai scriu nimic.
Badea se agita destul si pentru mine, si face treaba buna. Eu scriu poezii insa si ma resemnez. Ce dracu sa fac? Sa ma relaxez?:


Eba fa tu nici nu stii,
Cat de tuta poti sa fii.
BA SE SCULA EBA TRAIAN
Sa ne-o fure ca-i de Troian,
"Calule calutule,
Ce mai faci dragutule?"
"De ce nu m-as legana,
Daca trece alegerea?
Nu vrei sa te ***?
Am invatat de la politica,
Ca e si ea o curva ca si tine EBA!!!"


Eba vrei sa te alegem? Esti aleasa mea. Iti dau votul meu de 20 de cm. Ti-o dau pe toata sa ajungi sus ca taticu.

PS:
Sa traiti bine
In succesuri depline.

Cu respect si scuzele de rigoare pt limbaj,
Link

5 comments:

  1. Daca te pui la mintea prostului, crezi ca esti mai presus de el...? Prostii vor sa ii atraga pe ceilalti in vartejul lor; tine-te departe!

    ReplyDelete
  2. EBAlababil si pentru tacto.

    ReplyDelete
  3. saracu eminescu

    ReplyDelete
  4. Toti isi doresc cate ceva. EBA nu numai ca isi doreste, dar vrea sa si faca. In interesul cui ? Ramane de vazut. Multi ar vrea sa nu, eu as vrea sa vad. Dar daca are caracterul Tatalui, as cam vrea sa nu. Totusi trebuie sa recunoastem ca ofera o imagine foarte placuta partidului, oricare ar fi ala.

    ReplyDelete
  5. masonii, bubulii, ma-fia tiganeasca!

    ReplyDelete

Comment