Tuesday 9 June 2009

Modele in viata (ep 3) - Mircea Badea

Mircea Badea mason sau resemnat? A reusit Badea sa treaca de problemele sale cotidiene si sa nu faca nimic in privinta asta? Oare acum e recrutat si el de elita masoneriei sau ii place sa fie asa resemnat? Cu ce este el mai bun decat Boc? Am alergat cu el in Tineretului cu inca 5000 de oameni cel putin. I s-a cerut sa-i ajute sa schimbe ceva in Romania. DAR A VRUT? nu ... si i-am zis:
"Bade' Raducule daca tu nu ne vrei tara te vrea!"
Va zic eu ce mi-a zis aseara: "Nu conteaza cine iese la alegeri, nu poti schimba nimic in tara asta."
Oare? Ai incercat tu Bade' Radule? Mircea Radu Badea e resemnat sau cu ei?

"Daca nu ii poti bate, alatura-le lor."

Bade Radule cu ce esti tu mai bun decat Boc? Poti sa torni cu pixul asfalt mai mult decat Behtel. AI FACUT ASTA? Hai prietene in Piata Victoriei sa te ajut sa iti pun penele pe spate. Eu le am deja: incerc sa fac ceva si nimeni nu ma lasa. Suntem doi papagali intr-o colivie - ROMANIA!

Eu sunt Alfa si Omega, Cel dintâi si Cel de pe urma, Inceputul si Sfârsitul.

Nu ati inteles nimic. Va zic eu ... Mai sapati ca barbatul asta, nu ca papagalul ala de femeie!

Apasa aici:

Badea latra ca tara e praf si tara e in constructie. maine poimaine tara o sa fie gata, ca o vila cu ferestre cu maimutoi in geam. Mircea stie asta sau e platit sa nu stie?

Bade' te-ai trezit?

PS:Holmes offered some insight into his method, claiming that “When you have excluded the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.”

"Papagalilor, dans!"

Cu respect,
Link

1 comment:

  1. Nu poti pretinde tuturor sa aiba vocatie de martir.E mai simplu sa-ti versi naduful in sudalme.Chiar daca te declari impotriva,injurand arati ca vrei sa fii ca lumea.Ce s-ar face "lojile" fara fatade ca "pretenul" ORESTE.

    ReplyDelete

Comment